Telegram Sapp Instagram Aparat tvhoshdar
نیاز لیدرها به دایر کردن شعب و عدم برآورده کردن آن توسط شرکت به دلیل هزینه های جاری موجب شده تا گاهی تخلفاتی در این زمینه صورت گیرد؛

یکی از مهم ترین عوامل تاثیرگذار در موفقیت یک شرکت بازاریابی شبکه ای، انتخاب کالای مناسب برای فروش است. حال این سوال پیش می آید که چه کالایی مناسب است؟

از بدو ظهور و پیدایش شرکت های دارای مجوز بازاریابی شبکه ای در ایران، این موضوع مطرح بوده است که در صورت خروج شرکت از چارچوب قانونی و ضوابط مطرح شده در آئین نامه، امکان لغو یا تعلیق مجوز شرکت های بازاریابی شبکه ای مختلف وجود دارد.

رئیس WFDSA یکی از اعضای شورای انتخاب است که توسط شورا برای یک دوره 3 ساله انتخاب می شود.  شورای مدیریت فعالیت ها، مصالح، سیاست ها و اولویت های WFDSA را تعیین می کند. نشست سالانه شورا برای بررسی مسائلی که این صنعت را تحت تاثیر قرار می دهد و طراحی برنامه کاری (action plan) تشکیل می شود.

مطابق مقررات آیین نامه موضوع ماده 87 قانون نظام صنفی و حسب تصمیم کمیته نظارت بر عملکرد شرکت های بازاریابی شبکه ای، پروانه کسب 8 شرکت ابطال گردید.

WFDSA همواره طی فعالیت و تعاملات خود با شرکت های فروش مستقیم سراسر دنیا، فعالیت های حمایتی مثمر ثمری انجام می دهد. برخی از این اقدامات به شرح زیر است:

مدیر شورا مصالح، خدمات، فعالیت ها، سیاست ها و همچنین اولویت های WFDSA را تعیین نموده و  بودجه اجرایی سالانه و برنامه کاری که برای گرو­ه­های اجرایی تنظیم شده است را تصویب می کند .

از هر 4 شرکت فروش مستقیم که در فعالیت های بشر دوستانه شرکت می کنند، 23درصد  این فعالیت ها را از ابتدای تاسیس شرکت شان داشته اند. بسیاری از شرکت های فروش مستقیم هم زمان با تاسیس شرکت، بنیاد فعالیت بشر دوستانه را راه اندازی کرده اند.

منشور اخلاقی WFDSA اعلام می دارد، که شرکت های فروش مستقیم و فروشندگان مستقل نباید از روش های فروش اغواگرایانه، فریبکارانه و غیرمنصفانه استفاده کنند.

مجموعه ابزار تنظیم مقررات جهانی از طریق ارائه گزارش وضعیت در حال ارتقا می باشد.خلاصه قانونی شامل یک خلاصه از قوانین و دستورالعمل های فروش مستقیم است که در حال به روز رسانی می باشد.

فروش مستقیم مدلی از کسب و کار است که فرصت های کارآفرینی را به افراد با عنوان پیمانکاران مستقل در بازار ارائه می دهد؛ این کسب و کار، فروش کالاها و خدمات خارج از یک مکان ثابت خرده فروشی است و به روش فروش فرد به فرد و از طریق همایش خانگی و یا آنلاین صورت می پذیرد.

این شرکت با شناسه صنفی  0466720381   پروانه کسب بازاریابی شبکه ای را برای مدت 5 سال تا تاریخ "1403/03/05"  از اتحادیه کشوری صنف کسب و کارهای مجازی دریافت کرده است.

این شرکت با شناسه صنفی  0466725067   پروانه کسب بازاریابی شبکه ای را برای مدت 5 سال تا تاریخ "1403/03/18"  از اتحادیه کشوری صنف کسب و کارهای مجازی دریافت کرده است.

هم اکنون مرجع صدور پروانه کسب برای فعالیت بازاریابی شبکه ای در ایران اتحادیه کشوری کسب و کارهای مجازی است و شرکت هایی که قصد فعالیت و فروش و پرداخت پورسانت چند سطحی دارند، می بایست پروانه کسب مربوط به این فعالیت را دریافت نمایند.

فعالیت شرکت بازاریابی شبکه ای advocare توسط FTC متوقف شد. علت اصلی این تصمیم تخلفات محرز در طرح درآمدزایی شرکت بوده است.
این ارائه یک طیف از آموزش های متقابل نه تنها برای اعضای فعال در این صنعت بلکه برای تمامی محققان، سرمایه گذاران و مهم ترین افرادی که به دنبال فرصت در این صنعت هستند را فراهم می کند.

فدراسیون جهانی فروش مستقیم یک سازمان غیر دولتی می باشد که در سال 1978 تاسیس شده است و مسئولیت هدایت و معرفی فروش مستقیم در سطح جهانی را بر عهده گرفته است.

شرکت های فاقد پروانه کسب بازاریابی شبکه ای این روزها تبدیل به معضلی در حرفه بازاریابی شبکه ای کشور شده اند. با معرفی چند نشانه ساده تشخیص این شرکت ها را برای بازاریابان ساده تر نموده ایم.
دسترسی ها
  info@iranhoshdar.ir

   کلیه حقوق این سایت متعلق به وبسایت iranhoshdar.ir می باشد و استفاده از مطالب آن با ذکر منبع بلامانع است.