Telegram Sapp Instagram Aparat tvhoshdar

تعریف فروش مستقیم از دید انجمن فروش مستقیم

تعریف فروش مستقیم از دید انجمن فروش مستقیم
تاريخ:هشتم تير 1394 ساعت 09:43   |   کد : 2574
در جلسه هیئت مدیره انجمن فروش مستقیم (DSA)، مورخ ژوئن 2013، تعریف جدیدی از روش فروش مستقیم برای کاربرد رسمی توسط انجمن و شرکت های عضو آن ارائه شده است.
ایران هشدار - در جلسه هیئت مدیره انجمن فروش مستقیم، مورخ ژوئن 2013، تعریف جدیدی از روش فروش مستقیم برای کاربرد رسمی توسط انجمن و شرکت های عضو آن ارائه شده است. این تعریف به صورت زیر می باشد:
فروش مستقیم مدلی از کسب و کار است که فرصت های کارآفرینی را به افراد با عنوان پیمانکاران مستقل در بازار ارائه می دهد؛ این کسب و کار، فروش کالاها و خدمات خارج از یک مکان ثابت خرده فروشی است و به روش فروش فرد به فرد و از طریق همایش خانگی و یا آنلاین صورت می گیرد.
پاداش بر مبنای فروش پرداخت می گردد؛ یعنی فروش شخصی و یا فروش به افراد دیگر در سازمان. فروشندگان مستقیم با نام توزیع کنندگان، نمایندگان مستقل، مشاوران و یا عناوین دیگر خوانده می شوند.آن ها به روش های متفاوتی در طرح مشارکت دارند؛ به عنوان مثال با فروش محصولات ، از طریق سازمان فروششان، معرفی مصرف کنندگان به شرکت و خرید محصولات و خدمات برای استفاده شخصی.
در قسمت دیگری از بیانیه مصوب انجمن فروش مستقیم، برخی از معیارهایی که می توان یک کسب و کار قانونی را از یک طرح هرمی مجزا کرد به صورت زیر بیان شده است:
شرکت های فروش مستقیم قانونی از طریق ایجاد رقابت در فروش، ارائه محصولات و خدمات با کیفیت و ایجاد یک منبع درآمد ثابت برای افرادی که حرفه فروش را انتخاب کرده اند، پویایی در بازار را ایجاد می کنند.
همچنین این شرکت ها:
• اطلاعات دقیق در مورد شرکت، محصولات آن و اینکه یک فرد به عنوان فروشنده چه توقعی می تواند از محصولات و خدمات شرکت داشته باشد، فراهم می کند؛
• محصولاتی را دارا هستند که جایگاه رقابتی در بازار دارد و توسط مصرف کننده نهایی خریداری می شود؛
• فروشندگان را ملزم به خرید حجم معقولی از موجودی کالا می کنند و سیاست بازپس گیری برای پیشگیری از پیش انباشته سازی کالا دارند؛
• مبنای پرداخت پاداش (پورسانت) در ابتدا براساس فروش محصولات و خدمات به مصرف کننده نهایی است. پاداش به فروش شخصی و فروش زیرمجموعه تعلق می گیرد.
• زمانی را اختصاص به توصیف دقیق این حرفه می دهند و به فروشندگان بالقوه یا همان مشتریان احتمالی زمان کافی برای تصمیم گیری می دهند.
شرکت های فروش مستقیم رسالت اصلیشان بر مبنای حمایت از حقوق مصرف کنندگان قرار گرفته است. بسیاری از شرکت های عضو انجمن فروش مستقیم استانداردهایی فراتر از مقررات تصویب شده توسط ftc را برای خود وضع کرده اند و همچنین خود را متعهد به اجرای کدهای اخلاقی که استاندارد بالایی را برای تعامل بین مصرف کنندگان و فروشندگان قرار داده، می دانند.

Share

آدرس ايميل شما:  
آدرس ايميل دريافت کنندگان  
 


 

دسترسی ها
  info@iranhoshdar.ir

   کلیه حقوق این سایت متعلق به وبسایت iranhoshdar.ir می باشد و استفاده از مطالب آن با ذکر منبع بلامانع است.