آمار فروش مستقیم سال 2011
نکته قابل توجه در آمار 2011 افزایش فروش 15 میلیارد دلاری نسبت به سال قبل می باشد. میزان فروش در سال 2010 بر اساس آمار 117 میلیون و 597 هزار دلار و در سال 2011 این رقم به 132 میلیون و 222 هزار دلار افزایش یافته است . درمنطقه آسیا اقیانوسیه از نظر میزان فروش کشور ژاپن، چین و کره جنوبی به ترتیب در رده های اول تا سوم از نظر میزان فروش در این منطقه می باشند.
تاريخ : اول اسفند 1390 ساعت 00:00   کد : 596

چندی پیش فدراسیون فروش مستقیم آمار جهانی خود را در زمینه فروش مستقیم ارائه کرد همانگونه که مطلع هستید آمار سال 2011 بر اساس اطلاعات جمع آوری شده سال 2010 می باشد.

نکته قابل توجه در آمار 2011 افزایش فروش 15 میلیارد دلاری نسبت به سال قبل می باشد. میزان فروش در سال 2010 بر اساس آمار 117 میلیون و 597 هزار دلار و در سال 2011 این رقم به 132 میلیون و 222 هزار دلار افزایش یافته است . درمنطقه آسیا اقیانوسیه از نظر میزان فروش کشور ژاپن، چین و کره جنوبی به ترتیب در رده های اول تا سوم از نظر میزان فروش در این منطقه می باشند.  در منطقه اروپا و آفریقا به ترتیب کشورهای آلمان، روسیه و ایتالیا در رده های اول تا سوم از نظر میزان فروش قرار دارند . در منطقه آمریکای لاتین کشورهای برزیل، مکزیک و کلمبیا به ترتیب سه کشور برتر از نظر میزان فروش می باشند.

همانگونه که در جداول زیر مشاهده می کنید کشور چین بعد از 6 سال از قانونمند کردن بازاریابی شبکه ای به فروش بیش از 12 میلیارد دلار در سال دست پیدا کرده است.

 
 
 
 
 
 
 

میزان کل خرده فروشی 132,222میلیون دلار

تعداد فروشندگان مستقیم

میزان خرده فروشی سال 2010

کشورها

به دلار

(میلیون)

به پول رایج کشور

(میلیون)

87,681,032

132,222

 

 

سطح جهانی

 

 

 

 

47,310,414

55,663

-

 

آسیا / اقیانوسیه

500,000

1,468

1,600

استرالیا

-

12,521

84,769

چین

174,706

307

2,386

هنگ کنگ

3,021,000

901

41,200

هند

6,247,506

736

6,691,492

اندونزی

2,700,000