معیارها و ضوابط استفاده از طرح تک سطحی توسط شرکت های دارای پروانه کسب بازاریابی شبکه ای

 شرکت های دارای پروانه کسب بازاریابی شبکه ای به منظور فعالیت همزمان (چند سطحی و تک سطحی) می توانند بر اساس معیارها و ضوابطی که توسط کمیته کارشناسی بازاریابی شبکه ای تبیین شده، اقدام نمایند.

تاريخ : هفدهم دی 1396 ساعت 12:00   کد : 28387

اختصاصی ایران هشدار - شرکت های دارای پروانه کسب بازاریابی شبکه ای به منظور فعالیت همزمان (چند سطحی و تک سطحی) می توانند بر اساس معیارها و ضوابطی که توسط کمیته کارشناسی بازاریابی شبکه ای تبیین شده و در جدول زیر مشخص گردیده است، اقدام نمایند.


             


همچنین شرکت ها موظف هستند؛ پیش از اجرای برنامه تک سطحی، ملاحظات اشاره شده در جدول را در دیتابیس شرکت در قالب یک گزارش همراه با شرح ساختار، طراحی و به اطلاع دبیرخانه کمیته نظارت بر فعالیت شرکت های بازاریابی شبکه ای برسانند.
لازم به ذکر است عدم رعایت موارد فوق از مصادیق نقض بندهای (1) و (10) ماده (10) آئین نامه اجرایی مواد (2)، (12) و تبصره ماده (87) قانون نظام صنفی خواهد بود.


دسترسی ها
  info@iranhoshdar.ir

   کلیه حقوق این سایت متعلق به وبسایت iranhoshdar.ir می باشد و استفاده از مطالب آن با ذکر منبع بلامانع است.