تاريخ:سيزدهم بهمن 1395 ساعت 11:26
کد : 6516

توصیه های FTC به بازاریابان در سال 2016

توصیه های FTC به بازاریابان در سال 2016
FTC در سال 2016 به منظور کمک به بازاریابان در راستای انجام فعالیت قانونی، توصیه های را ارائه کرده است. این توصیه ها در ادامه ذکر شده است.
به گزارش ایران هشدار، FTC در سال 2016 به منظور کمک به بازاریابان در راستای انجام فعالیت قانونی، توصیه های را ارائه کرده است:
بازاریابی چند سطحی ارائه محصولات به مصرف کنندگان با استفاده از روش تبلیغ دهانی و فروش مستقیم است و درآمد بازاریابان با دریافت پورسانت از حجم فروش شخصی و حجم فروش گروهی شان تأمین می شود.
همه طرح های بازاریابی چند سطجی قانونی نیستند، اگر در طرحی درآمدی کسب می کنید که بر مبنای تعداد افراد جذب شده توسط شما است، این یک دسیسه هرمی است.
دسیسه های هرمی، طرح های غیرقانونی هستند که اکثر مشارکت کنندگان در آن پول و سرمایه شان را از دست می دهند.
اگر می خواهید در طرح بازاریابی شبکه ای فعالیت قانونی داشته باشید، جزئیات زیر را مورد استفاده قرار دهید:
1- تمرکز بر روی محصولات
بسیاری از شرکت های بازاریابی شبکه ای اقلام با کیفیت را با قیمتی مناسب و رقابتی ارائه می نمایند، اما برخی از آن ها محصولاتی را ارائه می نمایند که یا گران قیمت است و متناسب با ارزش آن نیست و یا اینکه از کیفیتی مناسب برخوردار نیست.
به شما توصیه می کنیم آشنایی کامل با محصولی که قصد ارائه آن را دارید، پیدا کنید. لازم است جواب چند سؤال را در مورد این محصولات پیدا کنید: آیا محصولات مشابه با این محصول در بازار وجود دارد؟ آیا محصولات به صورت رقابتی قیمت گذاری شده اند؟ و اینکه آیا از کیفیت مناسب برخوردار هستند؟ آیا حامیان شما می توانند از ادعاهایی که در مورد محصول مطرح کرده اند، حمایت کنند؟
تقریباً تمامی محصولات از جمله محصولات تناسب اندام، سلامتی، آرایشی – بهداشتی که در قفسه فروشگاه ها در دسترس نیستند، از طریق بازاریابی چند سطحی قابل ارائه هستند. اما تردید هایی در مورد کیفیت محصولاتی که با عنوان دارا بودن مواد اولیه معجزه آسا و یا نتایج تضمین شده ارائه می گردند، وجود دارد. بسیاری از کارکردهایی که برای این محصولات قید می شوند اثبات نشده و به نوعی بازاریابی متقلبانه به حساب می آیند.
بنابر این اگر تصمیم گرفتید محصولی را در طرح عرضه کنید، باید اطمینان حاصل کنید که اقلام مورد بازاریابی قابل اطمینان است و مدارک مستند برای پشتیبانی از ادعاهایی که در مورد محصول می کنید، وجود دارد. قبل از اینکه ادعاهای شرکت در مورد محصولات را برای مشتریانتان تکرار کنید، بررسی کنید که مدارک قابل اعتماد برای پشتیبانی از آن ها وجود دارد. این موارد از معیارهایی است که Ftc در بررسی صحت ادعاهای تبلیغاتی، مورد ارزیابی قرار می دهد.
2-کسب اطلاعات کامل در مورد شرکت
سابقه شرکتی که می خواهید در آن عضو شوید را بدست بیاورید. با نام شرکت و کلماتی از قبیل شکایت از شرکت، کلاهبرداری ها و مرور تاریخچه شرکت تحقیقات اینترنتی را انجام دهید و صفحات متعددی را که برای شما باز می شود، نگاه کنید. همچنین می توانید به دنبال مقالاتی که در مورد شرکت در روزنامه ها، مجلات و یا فضای آنلاین منتشر می شود، باشید.
موارد زیر را به بررسی های خودتان اضافه کنید:
1- چه مدتی است که شرکت مشغول فعالیت شده است؛
2- آیا شرکت سابقه مثبتی در جلب رضایت مشتریان داشته است؛
3- چه نظراتی در مورد شرکت و محصولاتش در وبلاگ ها و سایت ها وجود دارد؛
4- آیا شرکت برای عملکرد تجاری کلاهبردارانه تحت تعقیب قضایی قرار گرفته است؛
5- شکایت هایی که در دادگاه های عمومی از شرکت شده است را مورد بررسی قرار دهید؛ اگرچه نبود شکایت تضمین کننده قانونی بودن عملکرد شرکت نیست.
ادامه دارد.......................
 
منبع: mlmbook

http://www.iranhoshdar.ir/Newsb/1/6516
آدرس ايميل شما:  
آدرس ايميل دريافت کنندگان  
 


 
مریم
 
تاريخ: سيزدهم بهمن 1395 ساعت 14:53
 
توضيحات: سلام خداقوت .... من شنیده بودم حتی شرکتی که خیلی هم تو ایران اسم و رسم پیدا کرده بود محصولی رو توی ایران تولید میکرده و به اسم کشور دیگه ای میفروخته , خدا لعنتشون کنه وقتی قراره از تولید ملی حمایت کنیم خوب چرا اسم یه کشور دیگه رو میبرید , حقیقت رو بگید که محصول ایرانی است ما خوشحالتر میشیم . ان شاء الله فقط به سمت: تولید ملی , آری
qqqq

صبا حسنی
 
تاريخ: چهاردهم بهمن 1395 ساعت 02:09
 
توضيحات: بسیار ممنون بابت اطلاعات مفیدتون، خوشحالم بخاطر وجود این کار قانونی و توضیحات عالی ایران هشدار. کاش جلوی برخی شرکت ها که محصولات گران یا بی کیفیت ارائه میدهند گرفته شود، چون بازار را به شدت بدبین و خراب کردند و ما در حین اقدام به فروش، تا کالا را عرضه میکنیم بلافاصله نام آن شرکت ها آورده میشود و ما مدام در حال تلاشیم که بگوییم ما شرکت دیگری هستیم و برای اعتماد محصولاتی را رایگان در اختیار بقیه قرار دهیم، تا بی اعتمادی مردم را برطرف کنیم. متاسفانه فرهنگ این کار چندین سال بعد از این کار وارد ایران شده و شرکت های جدید تر در صورت خوب بودن مجبور به جلب اعتماد رفته توسط شرکت های با سابقه هستن. موفق باشین
qqqq

عباس احمدی
 
تاريخ: هفدهم بهمن 1395 ساعت 21:46
 
توضيحات: متشکرم بابت اطلاعاتی که دادید
qqqq


سامانه پیامکی ۳۰۰۰۶۰۸۲سامانه استعلام شرکت های هرمی و بازاریابی شبکه ای

ایران هشدار

درباره ما

تماس با ما

ایمیل

آپارات

دسترسی ها

کلاهبرداری ارتباطی

قمار و شرط بندی

هشدارها

مطالب برگزیده

قوانین و مقررات

اینفوگرافیک

مصاحبه

لینک های مرتبط

اطلاع رسانی فروش مستقیم

اینماد

پلیس فتا

مرکز توسعه تجارت الکترونیکی

اتحادیه کشوری کسب و کارهای اینترنتی

مرکز ملی فضای مجازی