تاريخ:بيست و چهارم آذر 1395 ساعت 13:47
کد : 6169

نکات مهم آموزشی برای زیر مجموعه ها در بازاریابی شبکه ای

نکات مهم آموزشی برای زیر مجموعه ها در بازاریابی شبکه ای
امروزه برای رسیدن به حداکثر بازدهی در هر فعالیتی، زمان زیادی صرف آموزش افراد می گردد. نحوه آموزش به طور غیرمستقیم بر رفتار و هنجارهای فردی اثر می گذارد. جامعه ای که همگام با هنجارها پیش رود، بهتر تصمیم می گیرد.
ایران هشدار- امروزه برای رسیدن به حداکثر بازدهی در هر فعالیتی، زمان زیادی صرف آموزش افراد می گردد. نحوه آموزش به طور غیرمستقیم بر رفتار و هنجارهای فردی اثر می گذارد. جامعه ای که همگام با هنجارها پیش رود، بهتر تصمیم می گیرد، برنامه ریزی می کند و اهداف عالی تری را نیز برمی گزیند. بازاریابی شبکه ای نیز به عنوان یک حرفه در نوع خود نیازمند آموزش است که این آموزش از مدیران شرکت به بازاریابان انتقال می یابد.
بازاریابان با آموزش صحیح افراد زیر مجموعه خود می توانند در جهت فروش بهتر محصولات به مشتریان و افزایش فروش شان کمک شایانی نمایند.
نکاتی که بازاریابان می بایست در در جلسات توجیهی شان مورد توجه قرار دهند، عبارت است از:
- قبل از هر چیزی باید قوانین و مقررات بازاریابی شبکه ای به اعضاء آموزش داده شود.
- تمامی موارد آموزشی باید به صورت رایگان در اختیار افراد قرار گیرد.
- تأکید بر خرده فروشی باید باشد نه بر شبکه سازی و عضوگیری؛ چرا که از اصول مهم در بازاریابی شبکه ای فروش محصول و خرده فروشی آن می باشد.
- نحوه معرفی مؤثر محصولات باید آموزش داده شود تا افراد با معرفی مناسب محصول، بتوانند عملکرد مناسبی در فروش و کسب درآمد داشته باشند.
- برنامه درآمدزایی شرکت و همچنین نحوه استفاده از محصول می بایست برای بازاریابان جدید و مشتریان احتمالی توضیح داده شود.
- از دادن وعده های اغواگرایانه و واهی پرهیز شود و به اعضاء آموزش داده شود که با تلاش و فروش بیشتر محصولات می توانند به درآمد مناسب دست یابند.
- باید به افراد آموزش دهند که فروش کالا باید براساس رویداد طبیعی در بازار صورت گیرد تا منجر به پیش انباشته سازی و انبار کالا نگردد.
- حقوق اعضاء در بدو ورود به آن ها آموزش داده شود و آن ها را با قوانینی همانند حق انصراف، بازخرید، دوره بازپس گیری کالا و موارد دیگر آشنا کنند.
- افراد نباید مجبور به خرید فهرست مشخصی از اقلام کالایی شوند.
- بازاریابان نباید مکانی را تحت عنوان دفتر کاری یا دفتر آموزشی داشته باشند و افراد را به دفاتر دعوت نمایند.
 

http://www.iranhoshdar.ir/Newsb/1/6169
آدرس ايميل شما:  
آدرس ايميل دريافت کنندگان  
 


 
محمد صادق
 
تاريخ: بيست و چهارم آذر 1395 ساعت 21:46
 
توضيحات: سلام ضمن خسته نباشید ، برام سوال بود که بپرسم شما در جمله اخر گفتین بازاریاب نباید دفتر اموزشی داشته باشند ، پس بازاریابان جدید را کجا اموزش دهد؟ یعنی شما میگویید این اموزش ها به صورت هوم افیس به دیگر بازار یابان منتقل شود؟
qqqq


سامانه پیامکی ۳۰۰۰۶۰۸۲سامانه استعلام شرکت های هرمی و بازاریابی شبکه ای

ایران هشدار

درباره ما

تماس با ما

ایمیل

آپارات

دسترسی ها

کلاهبرداری ارتباطی

قمار و شرط بندی

هشدارها

مطالب برگزیده

قوانین و مقررات

اینفوگرافیک

مصاحبه

لینک های مرتبط

اطلاع رسانی فروش مستقیم

اینماد

پلیس فتا

مرکز توسعه تجارت الکترونیکی

اتحادیه کشوری کسب و کارهای اینترنتی

مرکز ملی فضای مجازی