تاريخ:بيست و پنجم خرداد 1395 ساعت 09:26
کد : 4736

قوانین فروش مستقیم در کشور چین

قوانین فروش مستقیم در کشور چین
در قانون کلی کشور چین، کلیه فعالیت های فروش مستقیم و شرکت های بازاریابی شبکه ای غیر قانونی اعلام شده بود تا اینکه در آگوست سال 2005، شورای دولتی اعلام قوانین چین قانون فروش مستقیم و منع شرکت های هرمی را وضع کرد.
ایران هشدار - در قانون کلی کشور چین ، کلیه فعالیت های فروش مستقیم و شرکت های بازاریابی شبکه ای غیر قانونی اعلام شده بود تا اینکه در آگوست سال 2005 ، شورای دولتی اعلام قوانین چین قانون فروش مستقیم و منع شرکت های هرمی را وضع کرد. بر طبق این قانون تمامی شرکت های داخلی و خارجی برای فعالیت در فروش مستقیم در کشور چین می بایست مجوز شرکت خود را از وزارت بازرگانی چین (MOFCOM) دریافت کنند.


برخی از قوانین فروش مستقیم کشور چین عبارتند از:
• همه محصولات فروخته شده از طرف شرکت هایی که در این کشور به فعالیت فروش مستقیم می پردازند، می بایست تولید کشور چین باشد و آن ها نمی توانند کالاهای خارجی را با سیستم فروش مستقیم در این کشور به فروش برسانند.
• شرکت و فروشندگان می بایست تابعیت چینی داشته باشند و فروشندگان می بایست در شعب شرکت به فعالیت فروش مستقیم بپردازند.
• طبق این قانون، سود خرده فروشی که به فروشندگان داده می شود می تواند نهایتاً تا 30 درصد از حجم فروش باشد که این رقم شامل پاداش و جایزه هم می شود.
• فروشنده می بایست در یکی از شعب شرکت در استان خود ثبت نام شده باشد و فروشنده نمی تواند کالای خود را به هم گروهی خود بفروشد.
• بر طبق قوانین چین همه بازاریابان باید آموزش ببینند و کارت بازاریابی دریافت کنند و شرکت نیز نباید هزینه ای برای آموزش فروشندگان دریافت کند.
• در سیستم فروش مستقیم کشور چین، قوانین فروش مستقیم محدود به کالاهایی چون محصولات آرایشی، محصولات غذایی و سلامتی، محصولات بهداشتی، محصولات بدنسازی و آشپزخانه  شده است.
 

http://www.iranhoshdar.ir/Newsb/1/4736
آدرس ايميل شما:  
آدرس ايميل دريافت کنندگان  
 


 

سامانه پیامکی ۳۰۰۰۶۰۸۲سامانه استعلام شرکت های هرمی و بازاریابی شبکه ای

ایران هشدار

درباره ما

تماس با ما

ایمیل

آپارات

دسترسی ها

کلاهبرداری ارتباطی

قمار و شرط بندی

هشدارها

مطالب برگزیده

قوانین و مقررات

اینفوگرافیک

مصاحبه

لینک های مرتبط

اطلاع رسانی فروش مستقیم

اینماد

پلیس فتا

مرکز توسعه تجارت الکترونیکی

اتحادیه کشوری کسب و کارهای اینترنتی

مرکز ملی فضای مجازی