تاريخ:بيست و دوم دی 1399 ساعت 08:59
کد : 41743

نکاتی که هر فرد باید قبل از وارد شدن به تجارت MLM بداند

نکاتی که هر فرد باید قبل از وارد شدن به تجارت MLM بداند
این تحقیقات توسط موسسه AARP انجام شده است که خطرات و مزیت های بازاریابی چندسطحی را برای مصرف کننده ها نمایش می دهد.

به گزارش ایران هشدار به نقل از پایگاه اطلاع رسانی فروش مستقیم، 41 درصد از افراد شرکت کننده در این نظرسنجی عقیده داشته اند که شرکت های MLM در توصیف شرایط کاری برای دستیابی به موفقیت مالی، آنها را گمراه کرده اند.

این تحقیقات توسط موسسه AARP انجام شده است که خطرات و مزیت های بازاریابی چندسطحی را برای مصرف کننده ها نمایش می دهد.

در میان بیش از 20 میلیون آمریکایی که در شرکت های بازاریابی چند سطحی(MLM) فعالیت می کنند یا درگذشته مشارکت کرده اند ، 90 درصد اظهار دارند که آنها برای کسب درآمد دچار مشکل شده اند. بر اساس مطالعه جدید منتشر شده توسط بنیاد AARP ، تقریباً نیمی (47 درصد) ضرر می کنند و یک چهارم (27 درصد) بی پول می شوند.

این تحقیق در مورد ریسک، پاداش، ذهنیت، انتظارات و تجربیات آمریکایی هایی است که در تجارت MLM شرکت کرده اند. دو سوم شرکت کنندگان این تحقیق اعتقاد داشتند که دیگر در هیچ تجارت MLM شرکت نمی کنند و این نماینگر این موضوع است که افراد برای پیوستن به این کسب و کارها باید اطلاعات کافی داشته باشند.

طبق نظر Amy Nofziger مدیر واحد تقلب بنیاد AARP ، بازاریابی چند سطحی یک صنعت 36 میلیارد دلاری است و افراد برای رسیدن به درامد مناسب مجبور به کار سخت هستند ولی متاسفانه به درآمد مدنظر نمی رسند. افراد باید قبل از سرمایه گذاری در این شرکت ها آموزش های بسیاری را ببینند تا در وقت و سرمایه آنها ضرری ایجاد نشود.

نکات ارائه شده توسط موسسه AARP که هر فرد باید قبل از وارد شدن به تجارت MLM بداند:

• انتظارات خود را مشخص کنید و ریسک هزینه ها را بپذیرید.

• باید افراد بپذیرند که این کسب و کار نیاز به صبر، استقامت و صرف وقت و هزینه دارد.

• انتظارات افراد از شرکت و تجارت MLM باید روشن و شفاف باشد.

• تحقیق کنید. قبل از خرید و ورود به تجارت MLM کاملا تحقیق کنید.

• با افرادی که در این شرکت ها فعالیت می کنند و از ورود شما ذینفع نیستند،گفتگو کنید. این کار سبب می شود شما تصویر واقع بینانه ای نسب به این تجارت داشته باشید.

• بخش عمده ای از فعالیت در تجارت MLM شبکه اشخاصی است که شما آنها را می شناسید و با آنها ارتباط دارید. بیشتر شرکت های MLM به بازاریابان خود پیشنهاد می دهند که کار خودشان را با اقوام و آشنایان انجام دهند. یک سوم از شرکت کنندگان در این تحقیق توسط یک دوست و 12 درصد توسط یکی از اعضای خانواده استخدام شده اند و همچنین 39 درصد از این افراد کار خود را بدلیل اتفاقات ناخوشایندی که برای خانواده و دوستان آنها افتاده است متوقف کرده اند.

• افراد باید بدانند که دید کارافرینی در این کسب و کار باید داشته باشند و نیاز به سرمایه، انرژی، فداکاری، سخت کوشی و وقت زیادی است.

دو سوم شرکت کنندگان در این نظرسنجی گفته اند که با دانستن آنچه اکنون می دانند، دوباره به همان شرکت MLM نخواهند پیوست و 62 درصد گفتند که به یک شرکت دیگر هم نخواهند پیوست.

41 درصد از افراد شرکت کننده در این نظرسنجی عقیده داشته اند که شرکت های MLM در توصیف شرایط کاری برای دستیابی به موفقیت مالی، آنها را گمراه کرده اند.

http://www.iranhoshdar.ir/Newsb/1/41743
آدرس ايميل شما:  
آدرس ايميل دريافت کنندگان  
 


 

سامانه پیامکی ۳۰۰۰۶۰۸۲سامانه استعلام شرکت های هرمی و بازاریابی شبکه ای

ایران هشدار

درباره ما

تماس با ما

ایمیل

آپارات

دسترسی ها

کلاهبرداری ارتباطی

قمار و شرط بندی

هشدارها

مطالب برگزیده

قوانین و مقررات

اینفوگرافیک

مصاحبه

لینک های مرتبط

اطلاع رسانی فروش مستقیم

اینماد

پلیس فتا

مرکز توسعه تجارت الکترونیکی

اتحادیه کشوری کسب و کارهای اینترنتی

مرکز ملی فضای مجازی