تاريخ:ششم آذر 1390 ساعت 00:00
کد : 275

مزايای خريد اينترنتی براي خريداران و فروشندگان

 مزايای خريد اينترنتی براي خريداران و فروشندگان
دسترسی به انواع بيشتری از كالاها و خدمات، افزايش چشمگير قدرت خريدار، قابليت تبادل نظر در مورد محصولات و خدمات، سهولت بيش‌تر در سفارش دادن، روابط متقابل و تحويل گرفتن سفارش و تلاش در جهت هک و وارد شدن به حریم خصوصی افراد و همچنین درج مطلبی با عنوان برنده جایزه بیست هزار دلاری شوید از جمله اقدامات مجرمانه این فرد یا افراد بود تا پلیس با جدیت بیشتری وارد عمل شود.


 مزایای خرید اینترنتی برای خریداران:

 

1- دسترسی به انواع بيشتري از كالاها و خدمات:

 

 خريداران می توانند تقريباً هر آنچه را كه مي‌خواهند از طريق اينترنت سفارش دهند (در كشور خودمان هم مسير توسعه ی تجارت و كسب و كار اينترنتي به اين هدف تمايل دارد) مانند اثاثيه منزل، ماشين‌های شست‌وشو، مشاوره مديريتی و حقوقی و دارويی.

 

- افزايش چشمگير قدرت خريدار:2

 

تنها با يك كليك، خريداران می توانند رقبا و محصولاتشان را با هم مقايسه كرده و پاسخ‌هاي خود را در كسری از ثانيه دريافت كنند. ديگر نيازي به صرف وقت و مذاکره با فروشندگان متعدد برای دريافت اطلاعات نيست.

 

 3- قابليت تبادل نظر در مورد محصولات و خدمات:

 

 مشتريان مي‌توانند با ورود به اتاق‌های گفت‌وگو درحوزه‌های خدماتی و محصولات به تبادل اطلاعات و عقايد بپردازند.

 

4- سهولت بيش‌تر در سفارش دادن، روابط متقابل و تحويل گرفتن سفارش:

 

مشتريان مي‌توانند از خانه، دفتر كار و حتی از طريق تلفن همراه، به صورت 24 ساعته و در تمامی هفت روز هفته سفارشات خود را ارائه بدهند و در ضمن اين محصولات در كمترين زمان به دست آنان مي‌رسد. 

5- كسب اطلاعات فراوان در مورد محصولات و خدمات مورد نظر و دريافت نظرات استفاده کنندگان از کالا و خدمات .

 

مزاياي كسب و كار اينترنتی براي فروشندگان: 

 

- 1 فروشندگان می توانند درباره بازار، مشتريان فعلی، مشتريان بالقوه و رقبا اطلاعات كامل‌تر و غنی تری را به دست آورند. 

 

2- فروشندگان می توانند كانال‌هاي اطلاعات و فروش جديدی از طريق اينترنت با دسترسي جغرافيايی گسترده‌تر ايجاد كنند تا از طريق آن به اطلاع‌ رسانی و ترفيع محصولات و كسب و كارشان در سراسر ايران بپردازند. 

 

3فروشندگان می توانند با بررسی رفتار مشتريان، به آنان پيشنهاد کالا و خدمات متناسب و جدید را بنمايند. 

 

 -4 فروشندگان قادرند ارتباطات دو‌ طرفه با مشتريان بالفعل و بالقوه داشته باشند و در ضمن مبادلاتشان با کارائی بیشتری انجام شود.

 

5 - فروشندگان با صرفه‌ جويی قابل ملاحظه ‌در هزينه و بهبود كيفيت خدمات و بالا بردن دقت در فعالیت خود ترقی مي‌كنند. 

 

 -6 فروشندگان می توانند محصولات و خدمات خود را با استفاده از اطلاعات پايگاه داده‌ها درباره تعداد بازديد كنندگان از سايت و همچنين تناوب بازديد، براي مشتريان درخواستي رویت و تحلیل كنند. 

 

7 - به فروشندگان امکان ارسال آگهی ها، كوپن‌هاي تخفيف، نمونه‌ها و اطلاعات به مشتريانی كه اين اقلام را تقاضا كرده‌اند و يا اجازه ارسال آنها را به شركت‌ مزبور داده‌اند را خواهد داد.

 

 

 

        


 


http://www.iranhoshdar.ir/Newsb/1/275
آدرس ايميل شما:  
آدرس ايميل دريافت کنندگان  
 


 

سامانه پیامکی ۳۰۰۰۶۰۸۲سامانه استعلام شرکت های هرمی و بازاریابی شبکه ای

ایران هشدار

درباره ما

تماس با ما

ایمیل

آپارات

دسترسی ها

کلاهبرداری ارتباطی

قمار و شرط بندی

هشدارها

مطالب برگزیده

قوانین و مقررات

اینفوگرافیک

مصاحبه

لینک های مرتبط

اطلاع رسانی فروش مستقیم

اینماد

پلیس فتا

مرکز توسعه تجارت الکترونیکی

اتحادیه کشوری کسب و کارهای اینترنتی

مرکز ملی فضای مجازی