اختصاصی ایران هشدار؛ چندی پیش سایت ایران هشدار نظر سنجی با محوریت این سؤال که « بهترین چشم اندازی که یک بازاریاب در بدو ورود به شرکت می تواند برای خود ترسیم کند، چیست؟» برگزار کرد. پس از مطالعه و تحلیل پاسخ های ارسال شده، به جمع بندی زیر در خصوص انتخاب چشم انداز و هدف رسیدیم که می تواند برای مخاطبین به خصوص افراد جدیدالورود به فعالیت شبکه ای مفید واقع شود.
رفتار اجتماعی و شیوه زندگی هر فرد، تابع تفسیر وی از زندگی است. ممکن است این مقوله پیچیده به نظر برسد و یا عده ای آن را نامربوط به مسئله وعده های بازاریابان به مخاطبان بدانند؛ اما نکته مهم آن است که نه تنها این معضل، بلکه بسیاری از دیگر مشکلات فرهنگی و اجتماعی متأثر از عدم انتخاب درست هدف وحتی ناآگاهی از اهمیت آن است. هر هدفی که فرد برای زندگی خود تعیین و ترسیم می کند، به طور طبیعی، شیوه زندگی متناسب با خود به فرد پیشنهاد می دهد. پس از تعیین هدف، نقطه اصلی ایمان به هدف است. بدون ایمان به هدف، پیشرفت امکان پذیر نیست. البته آن چیزی که به آن ایمان داریم می تواند هر چیزی باشد. اگر کسی پول و ثروت را به عنوان تنها هدف زندگی و روشنایی بخش آینده خود در نظر بگیرد و به آن ایمان داشته باشد، به ناچار گرفتار ذهنی مادی خواهد شد و برای رسیدن به ذهنیت خود از هر روشی فارغ از درستی آن استفاده خواهد کرد. ذهن مادی تنها مال بیشتر و مصرف بیشتر می طلبد. این ولع برای موفقیت مالی، بعضی اوقات قدرت تحلیل را از فرد سلب کرده و فرد توان تشخیص دروغ از واقعیت را ندارد.
پس چشم انداز را باید به درستی و با وسواس انتخاب کرد. امروز بازاریابی شبکه ای، محتاج درست فهمیدن و درست عمل کردن است. پس فهم درست، عملکرد درست و انتخاب درست هدف توسط فعالان این حوزه بسیار پرثمر خواهد بود.
ایران هشدار
درباره ما
تماس با ما
ایمیل
آپارات
دسترسی ها
کلاهبرداری ارتباطی
قمار و شرط بندی
هشدارها
مطالب برگزیده
قوانین و مقررات
اینفوگرافیک
مصاحبه
لینک های مرتبط
اطلاع رسانی فروش مستقیم
اینماد
پلیس فتا
مرکز توسعه تجارت الکترونیکی
اتحادیه کشوری کسب و کارهای اینترنتی
مرکز ملی فضای مجازی