شما فقط ثبت جایگاه کنید بقیه کار با ما

شما فقط ثبت جایگاه کنید بقیه کار با ما
تاريخ:هفدهم خرداد 1400 ساعت 12:00   |   کد : 42042
در کتاب 7 دروغ بازاریابی شبکه ای، یکی از دروغ های مطرح شده توسط افراد فعال در این صنعت را ادعای ساختن کسب و کار برای افراد جدیدالورود بدون نیاز به انجام دادن هیچ گونه تلاشی توسط آنان مطرح شده است.

به گزارش ایران هشدار به نقل از پایگاه اطلاع رسانی فروش مستقیم، Ann Sieg در کتاب 7 دروغ بازاریابی شبکه ای، یکی از دروغ های مطرح شده توسط افراد فعال در این صنعت را ادعای ساختن کسب و کار برای افراد جدیدالورود بدون نیاز به انجام دادن هیچ گونه تلاشی توسط آنان مطرح کرده است. این ادعا به صورت زیر توضیح داده شده است:
یکی از ادعاهایی که هم اکنون در برخی شرکت ها و توسط افراد فعال این حرفه برای افراد جدیدالورود مطرح می شود این است که شما وارد شوید ما کسب و کارتان را برای شما می سازیم. این ادعا بسیار فریبنده است. سیستم های عضوگیری خودکار که کار عضوگیری و جایگزینی اعضا را برای شما انجام می دهند، یک ایده جذاب برای همه است. چه کسی یک سیستم جامع که همه کار را به صورت خودکار انجام می دهد را نمی خواهد.
احتمالاً کمی شک برانگیز است وقتی در این صنعت ادعاهای پوچی همانند نه نیاز به فروش است و نه نیاز به عضوگیری، ما سطوح زیرمجموعه تان را برای شما می سازیم، مطرح می شود افراد تنبل به راحتی جذب می شوند. برخی از ادعاهای دیگر نیز به این شرح است: فقط جایگاه خودتان را امروز ثبت و ایمن کنید ما زیرمجموعه شما را می سازیم و مدیریت می کنیم و یا صدها نفر در صف انتظار هستند که با ورود شما به صورت خودکار در سطوح زیرمجموعه شما قرار خواهند گرفت.
افراد همیشه می خواهند باور کنند که مسیر موفقیت، شهرت و ثروت؛ سریع، راحت و بدون خطر است. ادعاهای مطرح شده فقط برای تنبل ها جذابیت زیادی دارد.
بازاریابی چند سطحی، کسب و کاری منحصر به فرد است که در آن سرمایه گذاری برای تعداد بی نهایت افراد امکان پذیر است. تا قبل از پیدایش این حرفه، کسب و کارهای دیگر جذابیت این حرفه را نداشتند. در این حرفه اکثر افراد رؤیاهای واقع بینانه از کسب درآمدهای رسوبی را دارا هستند.
شما در این حرفه فروشنده هستید و دو چیز را عرضه می کنید؛ یکی محصولاتی است که شرکت عرضه کرده همانند محصولات غذایی، خدمات ارتباطی و غیره و دیگری که شما را منحصر به فرد از سایر مشاغل می کند ارائه یک مدل تجاری و یک شغل به عامه افراد است. شما وسیله ای را به آنان عرضه می کنید تا از طریق آن به اهداف مالی که دارند، برسند.
اکثر افراد که آشنا با مدل کارمندی هستند، شناخت زیادی با این مدل کسب و کار ندارند و اصول اساسی کار را درک نمی کنند. آن ها نمی دانند در یک کسب و کار خانگی چگونه باید فعالیت کنند و باید به دنبال چه چیزهایی باشند.
در جامعه لذت محور ما، ایده کار خودکار که درآمد هنگفتی بدون سرمایه گذاری زمانی و تلاش، تنها با مقدار کمی پول به دست بیاید، طرفداران زیادی دارد.
در این کسب و کار، محصولات و خدمات به مصرف کننده نهایی فروخته می شود، اگر شرکتی به شما می گوید که شما نیاز به فروش ندارید، شما را احمق فرض کرده  و دروغ بزرگی به شما گفته است. فقط یک سؤال از آن ها بپرسید؛ اگر فروش و یا هر چیز دیگری در کار شما مورد نیاز نیست، پس آن ها چه نیازی به شما دارند؟
پاسخ این سؤال مشخص است، اگر جز پرداخت هزینه ورودی اولیه که برای خرید اولیه پرداخت می شود، نیاز نباشد شما کار دیگری انجام دهید پس دلیلی وجود ندارد که به شما پولی پرداخت شود. در ازاء پولی که به شما پرداخت می شود باید کاری انجام دهید تا توجیه پول پرداخت شده به شما باشد. این یک واقعیت اقتصادی است. در اینجا همه چیز در ازاء هیچ چیز وجود ندارد. چنین چیزی وجود ندارد که بدون تلاش و صرف زمان و تنها با سرمایه گذاری اولیه به درآمد دست پیدا کنید. در حرفه mlm قانونی یک کار اساسی لازم است که انجام دهید و آن بازاریابی کالا و برقراری تعاملات انسانی است.
دلیل اصلی نیاز شرکت ها به شما و تمایل آنان برای ساخت سازمان های بزرگ توسط شما همین موضوع است.
وظیفه اصلی شما فروش است. برای این اقدام نیاز به برقراری تعاملات انسانی و ساختن سازمان فروش دارید. درست است که سیستم های بازاریابی خودکار تا حدودی کمک کننده در انجام وظایف شما هستند، اما آن ها نمی توانند همه کارها را برای شما انجام دهند.
سیستم خودکار عضوگیری تنها نیمی از معادله است، نیم دیگر معادله شما و تلاش های تان است. مهم نیست چه کسی، چه می گوید؛ بازاریابی شبکه ای بر پایه روابط شخصی ساخته شده و خواهد شد. همانند هر کسب و کار پایدار و بلند مدتی، روابط و نظارت بر آن همانند چسبی است که سازمان شما را حفظ می کند.
پرداختی که در ازاء صرف زمان و تلاش به شما صورت می گیرد، سازمان شما را اداره کرده، کمک به موفقیت افراد زیرمجموعه شما می کند و رهبری شما را بهبود می بخشد. این ها چیزهایی هستند که یک سیستم خودکار بازاریابی توان انجام آن را ندارد.
هیچ سیستمی جایگزین مدیریت انسانی نیست و توانایی مدیریت گروهی افراد را ندارد. افراد متفاوت از یکدیگرند و نیاز به راهنمایی فردی و هدایت در مسیر موفقیت دارند.
همه سیستم های خودکار نیاز به حضور انسان ها و مدیریت و نظارت شان برای به جریان افتادن دارند. هیچ ماشینی به طور کامل به صورت خودکار حرکت نمی کند. فردی سوخت به آن تزریق می کند، موتور آن شروع به کار می کند، پدال گاز آماده عمل شده و با فشار کلاج، چرخ آن شروع به حرکت می کند. این سیستم ها یک قطعه ضروری برای کسب موفقیت در سیستم بازاریابی شبکه ای است، اما به تنهایی کافی نیست. آن ها همه کار برای شما انجام نمی دهند، قسمت اصلی کار خود شما و نظارت شما است.


 

Share

آدرس ايميل شما:  
آدرس ايميل دريافت کنندگان  
 


 

دسترسی ها
  info@iranhoshdar.ir

   کلیه حقوق این سایت متعلق به وبسایت iranhoshdar.ir می باشد و استفاده از مطالب آن با ذکر منبع بلامانع است.