بازاریابی شبکه ای
کمیته نظارت بر عملکرد شرکت‌های بازاریابی شبکه‌ای و کسب و کارهای مجازی پیرو احراز تخلفات توسط چند شرکت بازاریابی شبکه ای احکامی را صادر نمود.

در راستای حسن نظارت بر شرکت های بازاریابی شبکه ای، جلوگیری از فعالیت شعب غیرمجاز آن ها و تجمیع اطلاعات مربوط به شعب و انتشار آن در وب سایت کمیته نظارت، کلیه شرکتها مکلف اند پس از شناسایی این شعب مراتب را به پلیس اماکن عمومی فراجا گزارش و همچنین به دبیرخانه کمیته نظارت منعکس نمایند.

کمیته نظارت بر عملکرد شرکت‌های بازاریابی شبکه‌ای و کسب و کارهای مجازی رای بر تعلیق فعالیت بازاریابی شبکه ‎ای شرکت بازاریابان خاک اهورایی و تغییر رنگ نماد آن به زرد، صادر نمود.

پروانه کسب شرکت بادران گستران ابطال شد و رنگ نماد آن به قرمز تغییر یافت.

در راستای برگزاری صحیح و اصولی رویدادها و همایش های بازاریابی شبکه ای دبیرخانه کمیته نظارت اطلاعیه ای را منتشر و شرکت ها را ملزم به رعایت مفاد آن کرده است.

آموزش های اغواکننده و خارج از طرح برای خرید محصولات، بدون داشتن مشتری نهایی یا نیاز به مصرف برای بازاریابان (علی الخصوص جدید الورود) یکی از موارد تخلف شرکت ها است که تاثیرات مخربی را بر فعالیت بازاریابان به جا می گذارد.

دبیرخانه کمیته نظارت بر بازاریابی شبکه ای به دلیل ارتکاب پاره ای از تخلفات اخطار کتبی برای شرکت طراحان پوشش ستاره صادر نمود.

 کمیته نظارت بر عملکرد شرکت‌های بازاریابی شبکه‌ای و کسب و کارهای مجازی،  با توجه به گزارشات و شکایات متعدد واصله رای بر تعلیق فعالیت بازاریابی شبکه ‎ای شرکت  کار آفرینان پیشرو باورس و تغییر رنگ نماد آن به زرد، صادر نمود.

کمیته نظارت بر بازاریابی شبکه ای پیرو مفاد  آیین نامه، ارتکاب پاره ای از تخلفات توسط شرکت پنبه ریز را محرز و رأی به اخطار کتبی صادر نمود.

معاون تجارت و خدمات وزارت صنعت، معدن و تجارت در مکاتبه‌ای از بانک مرکزی درخواست کرد، تا شرکت های پرداخت‌یاری از ارائه خدمات به وب‌سایت‌هایی که به صورت غیرقانونی در زمینه بازاریابی شبکه‌ای فعالیت می‌کنند، خودداری نمایند.

شرکت بازاریابان ایرانیان زمین(بیز) به علت ارتکاب تخلفات متعدد  اخطار کتبی دریافت کرد.

شرکت بادران گستران به دلیل ارتکاب برخی از تخلفات تعلیق شد.

مسئول شعبه به عنوان کارمندی تعریف می شود که مسئولیت یک شعبه و مسئولیت هماهنگ سازی فعالیت های شعبه با دفتر مرکزی شرکت را بر عهده دارد.

در راستای برگزاری صحیح و اصولی رویدادها و همایش های بازاریابی شبکه ای دبیرخانه کمیته نظارت شرکت ها را مکلف به رعایت مفاد ذکر شده در آیین نامه نموده است.

با توجه به افزایش فروش کالاهای خریداری شده بر روی پلت فرم‌های درج آگهی، فروشگاه‌های اینترنتی، شبکه‌های اجتماعی با قیمت های پایین تر از سبد فروش شرکت های بازاریابی شبکه ای و صدور اطلاعیه درخصوص هزینه انبارداری مترتب بر کالاهای خریداری شده بازاریابان توسط شرکت، توجه شما را به اطلاعیه فوق جلب می نماییم.

ضوابط انتظامی اختصاصی تاسیس شعب شرکت‌های بازاریابی شبکه‌ای  از سوی پلیس محترم نظارت بر اماکن عمومی ناجا اعلام شد.

جلسه کمیته نظارت بر عملکرد شرکت‌های بازاریابی شبکه‌ای با حضور رئیس مرکز اصناف و بازرگانان، نمایندگان وزارت اطلاعات، پلیس نظارت براماکن عمومی ناجا، اتاق اصناف ایران و مدیران شرکت‌های بازاریابی شبکه‌ای برگزار شد.

با عنایت به گزارشات واصله درخصوص شبکه سازی و پرداخت کمیسیون و پاداش چند سطحی از طریق رمرز ارزهای در سطح کشور و سوالات مطروحه راجع به امکان پرداخت کمیسیون و پاداش به بازاریابان شرکت های بازاریابی شبکه ای از طریق رمرز ارز معتبر به آگاهی می رساند:

در راستای جلوگیری از ارتکاب به تخلف مذکور موضوع بند (7) ماده (10) و بند (14) بخش (الف) ماده (13) آیین نامه موضوع مواد (2)، (12) و تبصره ماده (87) قانون نظام صنفی، کلیه شرکت ها با گنجاندن مفاد این ابلاغیه در دستورالعمل های رفتاری و انگیزشی بازاریابان و گروه های فروش خود، بطور مستمر با جستجو نام شرکت و تیم های فروش مربوطه درصفحات اجتماعی (نظیر اینستاگرام، واتس آپ و تلگرام)، بسترهای درج آگهی و اشترک ویدئو و... باید از هرگونه بازنمایی شفاهی، کتبی یا تصویری ارائه شده شامل موارد زیر اجتناب نمایند.

یکی از موضوعات مهم در بازاریابی شبکه ای، مالیات هایی است که بازاریابان موظف به پرداخت آن هستند اما اطلاع دقیقی از انواع این مالیات ها و مرجع دریافت کننده آن ندارند. در این مطلب توضیحاتی در این رابطه ارائه شده است. 

انتها123456
سامانه پیامکی ۳۰۰۰۶۰۸۲سامانه استعلام شرکت های هرمی و بازاریابی شبکه ای

ایران هشدار

درباره ما

تماس با ما

ایمیل

آپارات

دسترسی ها

کلاهبرداری ارتباطی

قمار و شرط بندی

هشدارها

مطالب برگزیده

قوانین و مقررات

اینفوگرافیک

مصاحبه

لینک های مرتبط

اطلاع رسانی فروش مستقیم

اینماد

پلیس فتا

مرکز توسعه تجارت الکترونیکی

اتحادیه کشوری کسب و کارهای اینترنتی

مرکز ملی فضای مجازی